客戶的反饋

沙崙玫瑰係一間好有愛,好專業既美容中心。

老闆娘係一個好虔誠既基督徒,對待每一個客人就好似對待自己既好朋友一樣。

佢哋所用既護膚品全部都係數一數二頂級既品牌,完全唔需要擔心唔知用左啲咩材料係自己塊面到。

唔知大家有無試過係外面一啲美容公司做facial ,就由你瞓低嗰刻開始,就不斷咁sell你,想靜靜地咁休息一下都唔得!

但係呢到做facial ,你完全可以好好享受呢個過程,完全唔需要擔心會係做facial 既呢段時間不斷被人hard sell 。

本人極力推薦Valmont facialLPG facial

因為做完之後,你會有意想不到既效果。

Aling

我來沙崙玫瑰做Facial差不多3年了,唐小姐好有禮貌,亦好有心機做Facial,我係做LPG的,每次部機震住塊面時候我都會瞓著。用嘅護膚產品好好,係出面百貨公司counter見過,係出名嘅牌子。我以前幫襯過其他嘅美容店,但佢地好鍾意療程做到一半就疲勞轟炸叫人加錢upgrade,我好怕咁樣,所以有時唔想返去,療程變成"爛尾"!沙崙玫瑰無呢D問題,所以我會放心來。

D小姐